Zilele Slanicului. Si-a lui Adita!

Cu prilejul Zilelor Slanicului, am fost invitati sa jucam cateva meciuri la o mica demonstratie de handbal. Cum eram singurul club care a raspuns invitatiei, ne-am impartit intr-un fel cum nu s-a mai vazut, in cate trei echipe de fete si doua de baieti. Fiecare echipa avea in componenta jucatori de toate varstele, incepand de la minihandbal si pana la cei de clasa a VIII-a.

Si am inceput. Meciurile au fost palpitante, parca cu mai multe emotii decat la meciurile oficiale. S-au impartit multe coate in coaste :), pumni in nas acordati colegial prietenelor din echipa adversa si ne-am imbrancit cu indarjire, toate acestea doar pentru a lua mingea si a mai da un gol, eventual cel al victoriei!

Insa la final, dupa toate acestea, ne-am adus aminte ca este doar o competitie amicala si ca toti facem parte din marea echipa OK Sport, asa ca ne-am regrupat sa-l sarbatorim si sa-i uram La Multi Ani colegului nostru, Adita! Dupa toate lacrimile date pe teren, varsate mai mult “de ciuda ca-s altii fericiti decat de suparare” :D, ne-am indulcit cu o bomboana si cu un pahar de suc de la sarbatorit.
Ne-am intors acasa mai mult adormiti decat treji dar cu o frumoasa zi intiparita in minte.

Teodora

Galeria foto poate fi vizualizata, asa cum v-ati obisnuit deja, dand click pe imaginea atasata. Pentru ca am tot fost intrebat, fotografiile se pot descarca doar una cate una accesand albumul de AICI.

7 thoughts on “Zilele Slanicului. Si-a lui Adita!

  1. Adita

    Mi-a placut mai ales ca e ziua mea si in timpul meciului sa-mi cante La Multi Ani Aditza, CORDONATOR ILINCA ,si mie si lui Karabatici ne-au mai cantat asa le multumes Domnilor profesorri Mihai Titianu ,Corneliu Sburlan si domnului arbitru Radu Vladut ,impreuna cu echipe OK SPORT ONESTI CC Onesti si Pc bacau.

    Reply

Leave a Reply

