Let’s Do It, Onești!

Am facut-o! Campania Nationala de curatenie intr-o zi a avut ecou si la Onesti. Pe langa multe alte grupuri de initiativa locale, ne-am alaturat acestei actiuni la chemarea doamnei profesoare Gabriela Calin, director al Clubului Copiilor Onesti. Ne-am pus manusile, am luat sacii si ne-am pus pe treaba strangand mormanele de gunoaie iesite in cale. Si, Doamne, cat de multe sunt! Poate ca eforturile noastre de a le elimina nu sunt intr-atat de puternice incat sa si reusim, dar mesajul pe care dorim sa-l transmitem trebuie sa se faca auzit: vrem sa traim intr-o tara curata! Este o dorinta la care cu totii trebuie sa raspundem prin fapte concrete, de la oameni simpli si pana la autoritati, sa dam dovada ca stim sa traim civilizat, cu respect fata de oamenii de langa noi si in armonie cu natura.

PS: Multumim distinsului domn (anonim) care din admiratie pentru actiunea noastra de astazi, ne-a rasplatit cu o suma de bani (numai bine pentru a ne cumpara “ceva bun”, servit la pranz, pe frontul de lucru). 🙂

Vodpod videos no longer available.

3 thoughts on “Let’s Do It, Onești!

Leave a Reply

