Acei anonimi …

N-am inteles exact daca aceasta remarca a doamnei antrenor Brebeanu Elena a facut referire la ceea ce auzise despre echipa noastra sau daca, facand o paralela cu activitatea dansei de formator de jucatoare de handbal, era un omagiu celor care isi fac cu profesionalism treaba, fara a vana laude sau false merite. In oricare dintre situatiile de “anonimat” ne-am fi aflat azi suntem indreptatiti sa credem ca am lasat o foarte buna impresie distinselor noastre gazde.

Am jucat intr-o sala care cunoaste aproape toata istoria handbalului romanesc, in fata unui public format din parinti-suporteri fini cunoscatori ai jocului de handbal si impotriva unui adversar care reprezinta prin nume si joc o categorie de elita a handbalului feminin romanesc. Si am facut-o bine. Atat de bine incat la finalul celor 4 reprize de joc echipele au fost indelung aplaudate si felicitate pentru handbalul de calitate aratat. Poate ca e mult prea timpuriu sa ne aratam entuziasmul, nu vreau nici sa derapam catre “overconfidence”, deoarece aceste minunate fete sunt abia la inceputul unei cariere sportive, iar lipsa unor rezultate oficiale ramane inca un handicap. Dar ceea ce arata in teren, si nu numai acolo, ne face sa fim mandri si deseori simtim ca este un privilegiu sa le fim alaturi. Bravo fetelor!

POZE AICI!

3 thoughts on “Acei anonimi …

  1. lena brebeanu

    Lena Brebeanu
    remarca mea era un omagiu adus oaspetilor mei,si tuturor celor care muncesc cu daruire si preocupare pentru formarea viitoarelor handbaliste !nu mi/as permite niciodata sa desconsider munca munca unui ,,anonim,, fiindca noi suntem acei ,, frumosi nebuni de handbal,, care stam la baza piramidei !fara baza nu poate exista virf!!!!!!!!!!!era un compliment pentru selectia deosebita si instruirea echipei din onesti! felicitari fetelor si profesorilor!

    Reply

Leave a Reply

