Cupa celor 5 orase – Tulcea

Competitia a inceput, avem primele rezultate:
CSS TULCEA – HANDBAL ART GALATI 30-5
OK SPORT – DANUBIUS 23-5
CSS TULCEA – CSS1 CONSTANTA 20-8
HAPPYKIDS MEDGIDIA – OK SPORT 4-26
CSS1 CONSTANTA – HANDBAL ART 19-10
…..si de aici am cam pierdut sirul rezultatelor, imi cer scuze. Daca le are cineva il rog sa mi le transmita, ca sa le public. Ierarhia insa o cunosc, competitia avand pe podium CSS1 Constanta, finalista OK SPORT si castigatoarea CSS TULCEA – gazdele noastre pe care le felicitam sincer, atat pentru trofeu cat si pentru organizarea foarte buna a acestui turneu. Regretam ca nu am adus cupa la Onesti, ne-am dorit foarte mult sa fi reusit acest lucru, dar…nu a fost sa fie. Ramane bucuria intrecerii cu adversari redutabili, Tulcea fiind una din echipele de top din Romania, la aceasta categorie de varsta. Fetele noastre au facut un turneu reusit, s-au mobilizat extraordinar atunci cand conditiile le-au fost impotriva si au aratat ca o echipa adevarata. Cam scurta pe banca, e drept, dar per total o echipa de fete de toata isprava!

PS: am cam dat-o in bara cu tehnica foto (ei, nu eu :D) si avem foarte putine fotografii de la acest turneu. O sa vad in zilele urmatoare daca putem selecta cate ceva pentru a fi publicat. Sorry! 🙂

This slideshow requires JavaScript.

6 thoughts on “Cupa celor 5 orase – Tulcea

  1. gabriela radu

    Multumim ca ati venit!Sunteti si ramaneti prietenii nostri pe veci…ati evoluat foarte frumos,felicitari fetelor si profesorilor!!!Sper sa ne intalnim in finala campionatului national de jun.IV…succes

    Reply

Leave a Reply

